Tekijänoikeuden erikoiskirjasto

Domino Effect : Four Tet Allowed to Add Heads of Claim in Dispute with his Label
Muistilista on tyhjä
Vis
Hylly
  • SA-Entertainment Law Review
Henkilönnimi
  • Heeley, Rachael, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Domino Effect : Four Tet Allowed to Add Heads of Claim in Dispute with his Label
Julkaistu
  • Sweet & Maxwell, London : 2022.
Ulkoasutiedot
  • s. 161-166
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • Entertainment Law Review, ISSN 0959-3799 ; 33(4)
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
  • In proceedings which touch on significant issues for the recording industry, the IPEC in Hebden v Domino Recording Company Ltd granted a recording artist permission to add additional heads of claim, introducing additional allegations of breach by the label of a recording agreement. The artist had claimed breach of a digital release commitment and reversion of copyright on an alleged repudiatory breach. The court could not decide summarily that the claims faced no real likelihood of success, and so found no need to address the label's application for summary judgment.
Asiasana
Maantieteellinen nimi asiasanana
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • Entertainment Law Review, 0959-3799 ; 33(4)
*000      ab a        ar
*00117440
*008      s2022||||xxk|||||||||||||||||eng||            
*040  $aFI-CUTE$bfin$erda
*0410 $aeng
*1001 $aHeeley, Rachael,$ekirjoittaja.
*24510$aDomino Effect :$bFour Tet Allowed to Add Heads of Claim in Dispute with his Label /$cRachael Heeley.
*264 1$aLondon :$bSweet & Maxwell,$c2022.
*300  $as. 161-166
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*4901 $aEntertainment Law Review,$x0959-3799 ;$v33(4)
*520  $aIn proceedings which touch on significant issues for the recording industry, the IPEC in Hebden v Domino Recording Company Ltd granted a recording artist permission to add additional heads of claim, introducing additional allegations of breach by the label of a recording agreement. The artist had claimed breach of a digital release commitment and reversion of copyright on an alleged repudiatory breach. The court could not decide summarily that the claims faced no real likelihood of success, and so found no need to address the label's application for summary judgment.
*650 7$amusiikkiteollisuus$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14669$2yso/fin
*650 7$amusiikki$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1808
*650 7$alevy-yhtiöt$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8350
*650 7$aoikeustapaukset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7219
*650 7$aäänitteet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p12687
*650 7$aääniteteollisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8351
*650 7$adigitaaliset tallenteet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2164
*650 7$atekijänoikeus$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2346$2yso/fin
*650 7$asopimukset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3356
*651 7$aIso-Britannia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p104990
*830 0$aEntertainment Law Review,$x0959-3799 ;$v33(4)
*852  $hSA-Entertainment Law Review
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Vis
Lähetä
Niteen tunnusTilaEräpäiväKuuluuSijaintiHylly
Ex1Saatavana (ei lainattavissa) KirjastoKirjasto SA-Entertainment Law Review