Hylly
Henkilönnimi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Taideorganisaation markkinaorientaatio : markkinaorientaation edellytykset ja ilmeneminen esitystaideorganisaation ohjelmistosuunnittelussa
Julkaistu Helsinki School of Economics, [Helsinki] : 2004 (HeSE print)
SAB-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot 222 sivua : kuvitettu ; 25 cm
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa Acta Universitatis oeconomicae Helsingiensis. A, ISSN 1237-556X ; 247
Huomautus väitöskirjasta Väitöskirja : Väitöskirja :
Huomautus sisällöstä 1. Johdanto. -- 2. Markkinaorientaation käsite. -- 3. Taiteen markkinoinnin ja taideorganisaation markkinaorientaation tutkimus. -- 4. Metodologia. -- 5. Markkinaorientaatio esitystaideorganisaatioiden ohjelmistosuunnittelussa. -- 6. Yhteenveto ja tarkastelu.
Huomautus saatavuudesta toisessa ilmiasussa Julkaistu myös verkkoaineistona.
Asiasana
Asiasana - Kontrolloimaton
Aineiston lajityyppi/muoto
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke Acta Universitatis oeconomicae Helsingiensis. A, 1237-556X ; 247.
Elektronisen aineiston sijainti ja käyttö (URI) http://epub.lib.aalto.fi/pdf/diss/a247.pdf Linkki verkkoaineistoon
ISBN 951-791-898-4 951-791-899-2
*00006954cam a2201417 i 4500
*00118661
*00520221107104004.0
*008050614s2004 fi ||||||m |||||||fin|
*015 $afx795008$2skl
*020 $a951-791-898-4$qnidottu
*020 $a951-791-899-2$qPDF
*035 $a(FI-MELINDA)001035436
*040 $aFI-NL$bfin
*0410 $afin
*042 $afinb
*084 $a70.1$2ykl
*1001 $aSorjonen, Hilppa,$0(FI-ASTERI-N)000059555
*24510$aTaideorganisaation markkinaorientaatio :$bmarkkinaorientaation edellytykset ja ilmeneminen esitystaideorganisaation ohjelmistosuunnittelussa /$cHilppa Sorjonen.
*260 $a[Helsinki] :$bHelsinki School of Economics,$c2004$f(HeSE print)
*300 $a222 sivua :$bkuvitettu ;$c25 cm
*336 $ateksti$btxt$2rdacontent
*337 $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338 $anide$bnc$2rdacarrier
*4901 $aActa Universitatis oeconomicae Helsingiensis. A,$x1237-556X ;$v247
*502 $aVäitöskirja :$cHelsingin kauppakorkeakoulu.
*502 $aVäitöskirja :$cHelsinki School of Economics.
*5050 $a1. Johdanto. -- 2. Markkinaorientaation käsite. -- 3. Taiteen markkinoinnin ja taideorganisaation markkinaorientaation tutkimus. -- 4. Metodologia. -- 5. Markkinaorientaatio esitystaideorganisaatioiden ohjelmistosuunnittelussa. -- 6. Yhteenveto ja tarkastelu.
*530 $aJulkaistu myös verkkoaineistona.
*650 7$ataide$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2851
*650 7$aorganisaatiot$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p272
*650 7$amarkkinointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
*650 7$amarkkinat (taloustiede)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1865
*650 7$akulttuurilaitokset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p17750
*650 7$aesittävät taiteet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2850
*650 7$aesitystaide$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p27081
*650 7$ateatterit (organisaatiot)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3203
*650 7$aoopperataide$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13810
*650 7$amusiikkijuhlat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1482
*650 7$aorkesterit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5070
*650 7$aohjelmistot (taiteet)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11291
*650 7$aohjelmapolitiikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13139
*650 7$aohjelmatarjonta$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p839
*650 7$aasiakaslähtöisyys $2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7613
*650 7$asuunnittelu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1377
*650 7$asidosryhmät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8776
*650 7$ayritysviestintä$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p26122
*650 7$akulttuuri$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p372
*650 7$ayritykset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
*650 7$aviestintä$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p36
*650 7$atiedotus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p35
*650 7$akilpailu (talous)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1866
*650 7$aohjelmistosuunnittelu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p27066
*650 7$ayhteisöviestintä$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p26123
*650 7$atietämys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10865
*650 7$aliikeviestintä$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20351
*650 7$atieto$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p261
*653 $aMarkkinaorientaation edellytykset
*653 $aAsiakasorientaatio
*653 $aSidosryhmäorientaatio
*653 $aKilpailijaorientaatio
*653 $aMarkkinaorientaatio
*653 $aEsittävä taide
*653 $aKampanjointi
*653 $aKulttuurin markkinointi
*653 $aKulttuurijohtaminen
*655 7$aväitöskirjat$2slm/fin$0http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
*830 0$aActa Universitatis oeconomicae Helsingiensis.$nA,$x1237-556X ;$v247.
*852 $h70.1 SOR
*856 $uhttp://epub.lib.aalto.fi/pdf/diss/a247.pdf$yLinkki verkkoaineistoon
*901 $aMU20050825$5FENNI
*901 $bSISKUV$5FENNI$c20180712155742.0
*901 $b655$5FIKKA$c20210720113001.0
*908 $afi
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Kuvausta ei toistaiseksi saatavana