Hylly
Henkilönnimi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Tarinapeliä : sponsorin käsikirja : sponsorointiyhteistyön perusteet ja käytännön toimintaohjelma
Muut nimekkeet
Julkaistu Suomen urheilumuseosäätiö : Mainostajien liitto, [Helsinki] : 2004 (Jyväskylä : Gummerus)
SAB-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot 184 sivua : kuvitettu ; 26 cm
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa Suomen Urheilumuseosäätiön julkaisuja, ISSN 0782-3843 ; 29 Suomen urheilumuseosäätiön julkaisuja, ISSN 0782-3843 ; n:o 29
Yleinen huomautus Selkänimeke: Sponsorin käsikirja.
Huomautus sisällöstä Osa 1. Sponsorointiyhteistyön perusteet. -- Osa 2. Tarina-toimintaohjelma. -- Osa 3. Taustasuunnittelu. -- Osa 4: Räätälöinti. -- Osa 5. Integrointi. -- Osa 6. Arviointi.
Asiasana
Henkilönnimi
Yhteisönnimi Mainostajien liitto. Suomen Urheilumuseosäätiö.
Kontrolloimaton nimeke Sponsorointiyhteistyön perusteet ja käytännön toimintaohjelma. Sponsorin käsikirja.
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke Suomen Urheilumuseosäätiön julkaisuja, 0782-3843 ; 29. Suomen urheilumuseosäätiön julkaisuja, 0782-3843 ; n:o 29.
ISBN
*00005644cam a2201153 i 4500
*00118677
*00520220829183458.0
*008040401s2004 fi |||||||||||||||||fin|
*015 $afx754514$2skl
*020 $a952-99075-1-6$qsidottu
*035 $a(FI-MELINDA)005635301
*040 $aFI-NL$bfin
*0410 $afin
*042 $afinb
*084 $a69.3$2ykl
*1001 $aAlaja, Erkki,$0(FI-ASTERI-N)000109516
*24510$aTarinapeliä :$bsponsorin käsikirja : sponsorointiyhteistyön perusteet ja käytännön toimintaohjelma /$cErkki Alaja, Christina Forssell.
*2463 $aSponsorin käsikirja
*260 $a[Helsinki] :$bSuomen urheilumuseosäätiö :$bMainostajien liitto,$c2004$e(Jyväskylä :$fGummerus)
*300 $a184 sivua :$bkuvitettu ;$c26 cm
*336 $ateksti$btxt$2rdacontent
*337 $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338 $anide$bnc$2rdacarrier
*4901 $aSuomen Urheilumuseosäätiön julkaisuja,$x0782-3843 ;$v29
*4901 $aSuomen urheilumuseosäätiön julkaisuja,$x0782-3843 ;$vn:o 29
*500 $aSelkänimeke: Sponsorin käsikirja.
*5050 $aOsa 1. Sponsorointiyhteistyön perusteet. -- Osa 2. Tarina-toimintaohjelma. -- Osa 3. Taustasuunnittelu. -- Osa 4: Räätälöinti. -- Osa 5. Integrointi. -- Osa 6. Arviointi.
*650 7$ayhteistyö$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6334
*650 7$amarkkinointiviestintä$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6988
*650 7$amarkkinointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
*650 7$amainonta$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1232
*650 7$atoimintaohjelmat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14406
*650 7$asponsorointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1759
*650 7$aurheilu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p965
*650 7$aurheilijat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3315
*650 7$aurheilu- ja liikuntaseurat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2041
*650 7$akampanjat $2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5279
*650 7$asuhdetoiminta$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14294
*650 7$ayritykset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3128
*650 7$atukeminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9131
*650 7$atukimuodot$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1758
*650 7$akumppanuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7050
*650 7$aviestintä$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p36
*650 7$atiedotus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p35
*650 7$ataide$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2851
*650 7$akulttuuri$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p372
*650 7$ajärjestöt$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1393
*650 7$aurheilukilpailut$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1934
*650 7$aliikuntatapahtumat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1963
*650 7$asopimukset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3356
*650 7$aliikunta$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p916
*7001 $aForssell, Christina,$0(FI-ASTERI-N)000116943
*7102 $aMainostajien liitto.$0(FI-ASTERI-N)000002845
*7102 $aSuomen Urheilumuseosäätiö.$0(FI-ASTERI-N)000038781
*7400 $aSponsorointiyhteistyön perusteet ja käytännön toimintaohjelma.
*7400 $aSponsorin käsikirja.
*830 0$aSuomen Urheilumuseosäätiön julkaisuja,$x0782-3843 ;$v29.
*830 0$aSuomen urheilumuseosäätiön julkaisuja,$x0782-3843 ;$vn:o 29.
*852 $h69.3 ALA
*901 $aMU20040503$5FENNI
*908 $afi
*908 $afin
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Sponsorin käsikirja johdattaa käytännönläheisesti sponsorointiyhteistyön kiehtovaan maailmaan. Kirjan päätavoitteena on luoda kokonaisvaltainen kuva nykyaikaisesta sponsorointiyhteistyöstä.
Kirjan runko muodostuu teoreettisesta viitekehyksestä ja TARINA -toimintaohjelmasta. Ohjelma kertoo konkreettisesti ja yksityiskohtaisesti, mitä missäkin vaiheessa tulee tehdä. Kirjassa on myös täydentävää tietoa, ajatuksia herättäviä asiantuntijanäkemyksiä ja runsaasti esimerkkejä elävästä elämästä.
Sponsorin käsikirja on suunnattu yrityksen markkinoinnissa, markkinointiviestinnässä, tiedotuksessa, viestinnässä tai operatiivisessa sponsorointiyhteistyössä toimiville henkilöille. Kirja sopii myös mainos- ja viestintätoimistoille sekä alan opiskelijoille.