Tekijänoikeuden erikoiskirjasto

Media economics in Europe
Muistilista on tyhjä
Vis
Hylly
  • 07 MED
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Media economics in Europe
Julkaistu
  • Vistas verlag, Berlin : 2006.
SAB-luokituskoodi
  • 07
Muu luokituskoodi
  • 07
Ulkoasutiedot
  • 252 s
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • Informationskultur in Europa, ISSN 1433-0644 ; 4
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
  • 'Media Economics in Europe' reviews the development and state-of-the-art of media economics Europe and in major science regions. A special focus is on developments in France, in the German-speaking countries, Great Britain, in the Nordic countries, in and Spain. This work evaluates research activities and methodologies of media economics in Europe with regard to a number of major issues under debate, e.g., media ownership, statistics, international agreements, etc. The book contains reports, studies, and analyses by leading international experts of media economics in Europe who joined forces in a project to discuss avenues of future research in the field and how to organise research work in Europe in the future.
Asiasana
Maantieteellinen nimi asiasanana
Asiasana - Kontrolloimaton
Henkilönnimi
  • Heinrich, Jürgen.
  • Kopper, Gerd G.
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • Informationskultur in Europa, 1433-0644 ; 4.
ISBN
  • 978-3-89158-440-8
*00000739cam a22002294i 4500
*00119083
*00520190712112532.0
*008080707s2006    gw |||||||||||000|||eng||
*020  $a978-3-89158-440-8
*035  $a(FI-MELINDA)000590076
*0410 $aeng
*084  $a07$2ykl
*24500$aMedia economics in Europe /$cEdited by Jürgen Heinrich and Gerd G. Kopper.
*260  $aBerlin :$bVistas verlag,$c2006.
*300  $a252 s
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*4901 $aInformationskultur in Europa,$x1433-0644 ;$v4
*520  $a'Media Economics in Europe' reviews the development and state-of-the-art of media economics Europe and in major science regions. A special focus is on developments in France, in the German-speaking countries, Great Britain, in the Nordic countries, in and Spain. This work evaluates research activities and methodologies of media economics in Europe with regard to a number of major issues under debate, e.g., media ownership, statistics, international agreements, etc. The book contains reports, studies, and analyses by leading international experts of media economics in Europe who joined forces in a project to discuss avenues of future research in the field and how to organise research work in Europe in the future.
*650 7$ataloustieteet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2849
*650 7$atalous$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2555$2yso/fin
*650 7$amedia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2445
*651 7$aEurooppa$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p94111
*651 7$aRanska$0http://www.yso.fi/onto/yso/p104968$2yso/fin
*651 7$aIso-Britannia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p104990
*651 7$aPohjoismaat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p94350
*651 7$aEspanja$0http://www.yso.fi/onto/yso/p105209$2yso/fin
*651 7$aSaksa$0http://www.yso.fi/onto/yso/p105087$2yso/fin
*651 7$aItävalta$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p105294
*651 7$aSveitsi$0http://www.yso.fi/onto/yso/p105295$2yso/fin
*651 7$aItä-Eurooppa$0http://www.yso.fi/onto/yso/p105223$2yso/fin
*653  $asaksankieliset maat
*7001 $aHeinrich, Jürgen.
*7001 $aKopper, Gerd G.
*830 0$aInformationskultur in Europa,$x1433-0644 ;$v4.
*852  $h07 MED
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Kuvausta ei toistaiseksi saatavana

Lähetä
Niteen tunnusTilaEräpäiväKuuluuSijaintiHylly
Ex1Saatavana KirjastoKirjasto 07 MED