Hylly
Henkilönnimi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
Julkaistu
SAB-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
Huomautus sisällöstä 1. Alan rakennemuutoksesta. -- 2. Esiintymiset. -- 3. Tallenteet ja sähköinen jakelu. -- 4. Musiikkikustannus. -- 5. Oheistuotanto. -- 6. Mainostus, sponsorointi ja muut tukimuodot. -- 7. Management. -- 8. Tekijänoikeuksista. -- 9. Verotuksen lajit musiikkiteollisuudessa. -- 10. Vahingonkorvaukset ja vakuuttaminen.
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms. Musiikki, etenkin populaarimusiikki, on nykymaailmassa merkittävällä tavalla sidoksissa liiketoiminta an. Monille kenties harrastuksena alkanut musisointi saattaa jatkuessaan muuttua yhä vakavammaksi puuhaksi, josta voi alkaa toivoa saavansa elannon. Tai ainakin mahdollisuuden jatkaa harrastusta tavalla, joka ei ainoastaan vaadi taloudellisia investointeja. Ja mistä sitä koskaan tietää - ehkä juuri sinun kappaleesi voisivat soida Semifinalin lavalla, kenties Ankkarockissa, Provinssirockin päälavalla, Roskildessa... Vai olisiko radiosoitto tai levytyssopimus sittenkin mielessä päällimmäisenä? Tai kaikki tämä yhdessä? Omaan musiikkiinsa vakavasti suhtautuva henkilövoi ainoastaan hyötyä lukemalla Mika Karhumaan, Ida Lehtmanin ja Jone Nikulan kirjan Musiikki liiketoiminta na. Se on systemaattinen esitys musiikkibisneksen koukeroista ja antaa ratkaisevaa apua monissa mutkissa matkalla kohti tähteyttä. Kirjasta ei opi kaavaa täydellisen hitin laatimiseksi, mutta kylläkin keinot, joilla voi välttää kaikkiturhat esteet mainitun hitin saattamiseksi kaikkien kuultavaksi. Loppu on sitten kiinni sinusta itsestäsi. Miksi pitäisi oppia kantapään kautta kun kaikki tarvittava on koottu tiiviiksi lukupaketiksi tähän kirjaan?
Asiasana
Maantieteellinen nimi asiasanana
Henkilönnimi Lehtman, Ida. Nikula, Jone,
Yhteisönnimi Teos (kustantamo), kustantaja.
ISBN
*00005671cam a2201141 i 4500
*00119138
*00520230116154448.0
*008171011s2010 fi |||| |00| 0|fin|
*015 $afx952500$2skl
*020 $a978-951-851-341-7$qnidottu
*040 $aFI-NL$bfin
*0410 $afin
*042 $afinb
*084 $a78.16$2ykl
*1001 $aKarhumaa, Mika,$0(FI-ASTERI-N)000175776
*24510$aMusiikki liiketoiminta na /$cMika Karhumaa, Ida Lehtman, Jone Nikula.
*260 $aHelsinki :$bTeos,$c2010.
*300 $a231 sivua ;$c21 cm
*336 $ateksti$btxt$2rdacontent
*337 $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338 $anide$bnc$2rdacarrier
*5050 $a1. Alan rakennemuutoksesta. -- 2. Esiintymiset. -- 3. Tallenteet ja sähköinen jakelu. -- 4. Musiikkikustannus. -- 5. Oheistuotanto. -- 6. Mainostus, sponsorointi ja muut tukimuodot. -- 7. Management. -- 8. Tekijänoikeuksista. -- 9. Verotuksen lajit musiikkiteollisuudessa. -- 10. Vahingonkorvaukset ja vakuuttaminen.
*520 $aMusiikki, etenkin populaarimusiikki, on nykymaailmassa merkittävällä tavalla sidoksissa liiketoiminta an. Monille kenties harrastuksena alkanut musisointi saattaa jatkuessaan muuttua yhä vakavammaksi puuhaksi, josta voi alkaa toivoa saavansa elannon. Tai ainakin mahdollisuuden jatkaa harrastusta tavalla, joka ei ainoastaan vaadi taloudellisia investointeja. Ja mistä sitä koskaan tietää - ehkä juuri sinun kappaleesi voisivat soida Semifinalin lavalla, kenties Ankkarockissa, Provinssirockin päälavalla, Roskildessa... Vai olisiko radiosoitto tai levytyssopimus sittenkin mielessä päällimmäisenä? Tai kaikki tämä yhdessä? Omaan musiikkiinsa vakavasti suhtautuva henkilövoi ainoastaan hyötyä lukemalla Mika Karhumaan, Ida Lehtmanin ja Jone Nikulan kirjan Musiikki liiketoiminta na. Se on systemaattinen esitys musiikkibisneksen koukeroista ja antaa ratkaisevaa apua monissa mutkissa matkalla kohti tähteyttä. Kirjasta ei opi kaavaa täydellisen hitin laatimiseksi, mutta kylläkin keinot, joilla voi välttää kaikkiturhat esteet mainitun hitin saattamiseksi kaikkien kuultavaksi. Loppu on sitten kiinni sinusta itsestäsi. Miksi pitäisi oppia kantapään kautta kun kaikki tarvittava on koottu tiiviiksi lukupaketiksi tähän kirjaan?
*650 7$aammattilaiset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10700
*650 7$alevy-yhtiöt$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8350
*650 7$aliiketoiminta $2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2439
*650 7$amainonta$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1232
*650 7$amanagerit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p17467
*650 7$amarkkinointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
*650 7$amusiikki$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1808
*650 7$amusiikkiala$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11568
*650 7$amusiikkikustantajat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p18860
*650 7$amusiikkiteollisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14669
*650 7$amuusikot$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1644
*650 7$apopulaarimusiikki$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3064
*650 7$asopimukset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3356
*650 7$asponsorointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1759
*650 7$atekijänoikeus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2346
*650 7$avahingonkorvaus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p18222
*650 7$averotus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1082
*650 7$ajakelu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5149
*650 7$akustannustoiminta$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2045
*650 7$apalkkiot$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4408
*650 7$arahoitus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1406
*650 7$atallenteet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1999
*650 7$atuotanto$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p944
*650 7$averkkokauppa$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9457
*650 7$averkkoliiketoiminta $2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9459
*650 7$aoppaat (teokset)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4641
*651 7$aSuomi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p94426
*7001 $aLehtman, Ida.
*7001 $aNikula, Jone,$0(FI-ASTERI-N)000128821
*7102 $aTeos (kustantamo),$ekustantaja.$0(FI-ASTERI-N)000220568
*852 $h78.16 KAR
*901 $aMU20101007$5FENNI
*908 $afi
*908 $afin
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Musiikki, etenkin populaarimusiikki, on nykymaailmassa merkittävällä tavalla sidoksissa liiketoimintaan. Monille kenties harrastuksena alkanut musisointi saattaa jatkuessaan muuttua yhä vakavammaksi puuhaksi, josta voi alkaa toivoa saavansa elannon. Tai ainakin mahdollisuuden jatkaa harrastusta tavalla, joka ei ainoastaan vaadi taloudellisia investointeja. Ja mistä sitä koskaan tietää - ehkä juuri sinun kappaleesi voisivat soida Semifinalin lavalla, kenties Ankkarockissa, Provinssirockin päälavalla, Roskildessa... Vai olisiko radiosoitto tai levytyssopimus sittenkin mielessä päällimmäisenä? Tai kaikki tämä yhdessä? Omaan musiikkiinsa vakavasti suhtautuva henkilövoi ainoastaan hyötyä lukemalla Mika Karhumaan, Ida Lehtmanin ja Jone Nikulan kirjan Musiikki liiketoimintana. Se on systemaattinen esitys musiikkibisneksen koukeroista ja antaa ratkaisevaa apua monissa mutkissa matkalla kohti tähteyttä. Kirjasta ei opi kaavaa täydellisen hitin laatimiseksi, mutta kylläkin keinot, joilla voi välttää kaikkiturhat esteet mainitun hitin saattamiseksi kaikkien kuultavaksi. Loppu on sitten kiinni sinusta itsestäsi. Miksi pitäisi oppia kantapään kautta kun kaikki tarvittava on koottu tiiviiksi lukupaketiksi tähän kirjaan?