Hylly
Henkilönnimi Apuli-Suuronen, Rita, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Kuvataiteen silmin : Suomen ja Ruotsi n lukiokoulujen kuvataiteen kirjoitetut opetussuunnitelmat : taidetta, tiedettä vai toiveiden retoriikkaa?
Julkaistu Taideteollinen korkeakoulu, [Helsinki] : 1999 (Saarijärvi : Gummerus)
SAB-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot 346 sivua : kuvitettu ; 25 cm
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa Taideteollisen korkeakoulun julkaisusarja. A, ISSN 0782-1832 ; 26 Taideteollisen korkeakoulun julkaisusarja. B, ISSN 0782-1778 ; A 26 Taideteollisen korkeakoulun julkaisusarja. A, ISSN 0782-1778 ; 26 Taideteollisen korkeakoulun julkaisu. A ; 26 Taideteollisen korkeakoulun julkaisu. A, ISSN 0782-1778 ; 26
Yleinen huomautus Lisäpainokset: [Lisäp.] 1999 (348 s. ; 26 cm).
Huomautus väitöskirjasta Väitöskirja : Väitöskirja :
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
Yhteisönnimi
Asiasana
Maantieteellinen nimi asiasanana
Aineiston lajityyppi/muoto
Yhteisönnimi Taideteollinen korkeakoulu. Taidekasvatuksen osasto.
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke Taideteollisen korkeakoulun julkaisu. A, 0782-1778 ; 26. Taideteollisen korkeakoulun julkaisusarja. B, 0782-1778 ; A 26. Taideteollisen korkeakoulun julkaisusarja. A, 0782-1778 ; 26. Taideteollisen korkeakoulun julkaisusarja. A, 0782-1832 ; 26.
ISBN
*00004781cam a2200949 i 4500
*00121757
*00520230711170631.0
*008000124s1999 fi ||||||m |||||||fin|
*015 $afx650746$2skl
*020 $a951-558-050-1$qnidottu
*035 $a(FI-MELINDA)002087216
*040 $aFI-NL$bfin
*0410 $afin$beng
*042 $afinb
*084 $a70$2ykl
*1001 $aApuli-Suuronen, Rita,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000100768
*24510$aKuvataiteen silmin :$bSuomen ja Ruotsi n lukiokoulujen kuvataiteen kirjoitetut opetussuunnitelmat : taidetta, tiedettä vai toiveiden retoriikkaa? /$cRita Apuli-Suuronen.
*260 $a[Helsinki] :$bTaideteollinen korkeakoulu,$c1999$e(Saarijärvi :$fGummerus)
*300 $a346 sivua :$bkuvitettu ;$c25 cm
*336 $ateksti$btxt$2rdacontent
*337 $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338 $anide$bnc$2rdacarrier
*4901 $aTaideteollisen korkeakoulun julkaisusarja. A,$x0782-1832 ;$v26
*4901 $aTaideteollisen korkeakoulun julkaisusarja. B,$x0782-1778 ;$vA 26
*4901 $aTaideteollisen korkeakoulun julkaisusarja. A,$x0782-1778 ;$v26
*4900 $aTaideteollisen korkeakoulun julkaisu. A ;$v26
*4901 $aTaideteollisen korkeakoulun julkaisu. A,$x0782-1778 ;$v26
*500 $aLisäpainokset: [Lisäp.] 1999 (348 s. ; 26 cm).
*502 $aVäitöskirja :$cTaideteollinen korkeakoulu,$d1999.
*502 $aVäitöskirja :$cTaideteollinen korkeakoulu, Helsinki,$d1999.
*520 $aEnglish summary.
*61024$aTaideteollinen korkeakoulu.
*650 7$ataidekasvatus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5457
*650 7$akuvataidekasvatus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5456
*650 7$akuvaamataito$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p18046
*650 7$aarviointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7413
*650 7$akasvatustavoitteet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2745
*650 7$aopetussuunnitelmat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5140
*650 7$alukio$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7401
*650 7$akuvataide$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2739
*650 7$aopetus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
*650 7$aympäristöestetiikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7953
*650 7$ataidefilosofia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5597
*650 7$avertaileva kasvatustiede$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p19515
*650 7$aväitöskirjat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11614
*650 7$akansainvälinen vertailu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p19660
*651 7$aRuotsi $2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p94383
*651 7$aSuomi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p94426
*655 7$aväitöskirjat$2slm/fin$0http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
*7102 $aTaideteollinen korkeakoulu.$bTaidekasvatuksen osasto.
*830 0$aTaideteollisen korkeakoulun julkaisu.$nA,$x0782-1778 ;$v26.
*830 0$aTaideteollisen korkeakoulun julkaisusarja.$nB,$x0782-1778 ;$vA 26.
*830 0$aTaideteollisen korkeakoulun julkaisusarja. A,$x0782-1778 ;$v26.
*830 0$aTaideteollisen korkeakoulun julkaisusarja.$nA,$x0782-1832 ;$v26.
*852 $h70 APU
*901 $b500, 502, 509$5FENNI$c20190628155929.0
*908 $afin
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Tutkimuksessa verrataan Suomen ja Ruotsin kuvataiteen opetussuunnitelmia. een opetussuunnitelmia ja niihin liittyviä kirjoituksia Kuvataiteen opetussuunnitemia voisi kuvailla yhdistelmäksi taidetta, tiedettä ja toiveiden retoriikkaa