Tekijänoikeuden erikoiskirjasto

Kulttuurinen sisältötuotanto?
Muistilista on tyhjä
Vis
Hylly
  • 30.12 KUL
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Kulttuurinen sisältötuotanto?
Julkaistu
  • Edita ; Joensuun yliopisto, mediakulttuurin keskus, Helsinki : [Joensuu] : 2004.
SAB-luokituskoodi
  • 30.12
Muu luokituskoodi
  • 30.12
Ulkoasutiedot
  • 184, [1] s. : kuvitettu ; 25 cm
Yleinen huomautus
  • Julkaisuun liittyy internet-sivusto.
Huomautus sisällöstä
  • Kulttuurinen sisältötuotanto digitaalisen median kannalta / Jari Kupiainen. -- Elämysyhteiskunnan Zeitgeist: havaintoja mediasta, 'sisällöstä' ja 2000-luvun aikalaiskulttuurista / Sam Inkinen. -- Katsaus: Alkuperäiskansat ja visuaalinen viestintä / Katja Hyvärinen, Jeff Taylor. -- Lupa nauraa: karnevalisaatio internetin fanisivuilla / Katja Laitinen. -- Koko maailmako elämyspuistoksi? Simuloitujen maailmojen tuottamisen kysymyksiä / Erkki Karvonen. -- Elokuvakaupungit ja koettavaksi tekemisen utopiat / Seppo Kuivakari. -- Katsaus: Internet-radiot ja alkuperäiskansat / Katja Hyvärinen, Jeff Taylor.
Asiasana
Henkilönnimi
  • Kupiainen, Jari,
  • Laitinen, Katja.
Yhteisönnimi
  • Joensuun yliopisto. Mediakulttuurin keskus.
Kontrolloimaton nimeke
  • Kulttuurinen sisältötuotanto.
ISBN
  • 951-37-4170-2
*00009519cam a2201801 i 4500
*00122863
*00520231010112828.0
*008040422s2004    fi |||||||||||||||||fin| 
*015  $afx756265$2skl
*020  $a951-37-4170-2$qpehmeäkantinen
*0243 $a9789513741709
*035  $a(FI-MELINDA)000307761
*040  $aFI-NL$bfin
*0410 $afin
*042  $afinb
*084  $a30.12$2ykl
*24500$aKulttuurinen sisältötuotanto? /$ctoimittaneet Jari Kupiainen ja Katja Laitinen.
*260  $aHelsinki :$bEdita ;$a[Joensuu] :$bJoensuun yliopisto, mediakulttuurin keskus,$c2004.
*300  $a184, [1] s. :$bkuvitettu ;$c25 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*500  $aJulkaisuun liittyy internet-sivusto.
*5050 $aKulttuurinen sisältötuotanto digitaalisen median kannalta / Jari Kupiainen. -- Elämysyhteiskunnan Zeitgeist: havaintoja mediasta, 'sisällöstä' ja 2000-luvun aikalaiskulttuurista / Sam Inkinen. -- Katsaus: Alkuperäiskansat ja visuaalinen viestintä / Katja Hyvärinen, Jeff Taylor. -- Lupa nauraa: karnevalisaatio internetin fanisivuilla / Katja Laitinen. -- Koko maailmako elämyspuistoksi? Simuloitujen maailmojen tuottamisen kysymyksiä / Erkki Karvonen. -- Elokuvakaupungit ja koettavaksi tekemisen utopiat / Seppo Kuivakari. -- Katsaus: Internet-radiot ja alkuperäiskansat / Katja Hyvärinen, Jeff Taylor.
*650 7$amaskuliinisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p930
*650 7$ajalkapallo$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6409
*650 7$amieskuva$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9138
*650 7$anaiskuva$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11173
*650 7$asankarit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1040
*650 7$aesikuvat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1041
*650 7$astereotypiat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p12677
*650 7$atelevisio (joukkoviestimet)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5759
*650 7$aalkuperäiskansat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5737
*650 7$avisuaalinen viestintä$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7937
*650 7$arasismi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p608
*650 7$aasenteet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5619
*650 7$aInternet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20405
*650 7$asähköinen viestintä$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5444
*650 7$akaupallisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9840
*650 7$aelämysteollisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p12654
*650 7$auusmedia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5575
*650 7$aviestintäkulttuuri$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15593
*650 7$akulttuuriala$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p19511
*650 7$amediakritiikki$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p17233
*650 7$asisältötuotanto$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15070
*650 7$akulttuuri$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p372
*650 7$amediakulttuuri$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15592
*650 7$averkkopalvelut$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6624
*650 7$apilailu$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20641
*650 7$aihailijat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8041
*650 7$aelämys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3211
*650 7$akeskusteluryhmät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p18105
*650 7$asukupuoliroolit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p928
*650 7$anaiset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p16991
*650 7$ajoukkoviestintä$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10539
*650 7$akulttuuriteollisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6041
*650 7$adigitaalitekniikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8567
*650 7$asukupuoli$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5291
*650 7$akulttuurisosiologia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3878
*650 7$averkkokauppa$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9457
*650 7$avirtuaalitodellisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7990
*650 7$aWWW-sivut$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4050
*650 7$atietoyhteiskunta$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2011
*650 7$aviestintä$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p36
*650 7$atelevisio-ohjelmat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p204
*650 7$atoimintaelokuvat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p20056
*650 7$asankaruus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1042
*650 7$akatselutottumukset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4282
*650 7$ayhteisöllisyys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5522
*650 7$aviihdeteollisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6042
*650 7$amedia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2445
*7001 $aKupiainen, Jari,$0(FI-ASTERI-N)000085995
*7001 $aLaitinen, Katja.
*7102 $aJoensuun yliopisto.$bMediakulttuurin keskus.$0(FI-ASTERI-N)000019924
*7400 $aKulttuurinen sisältötuotanto.
*852  $h30.12 KUL
*901  $aMU20040512$5FENNI
*908  $afin
*960  $aARTO
*995  $aPeri$5ARTO
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Tämän päivän mediapuheessa korostuvat kulttuurituotteiden yhteydessä erilaiset talouteen, teollisuuteen, tuotantoon ja kuluttamiseen liittyvät kielikuvat siellä missä ennen puhuttiin asioista taiteenja estetiikan vakiinnuttamilla käsitteillä. Mitä oikein on tapahtunut? Olemmeko menettämässä otteen kulttuurin ja taiteen laadullisiin ulottuvuuksiin ja korvaamassa niitä globaalin talouden käsitteistöllä ja puhetavalla? Kulttuurinen sisältötuotanto sisältää digitaalisen teknologian aikakaudella sekä kaupallisia että ihmisten omaehtoisia intressejä. Kaupalliset markkinavoimat tuottavat ja tuotteistavat elämysmaailmaa, mutta kokemukset ja niistä kertominen ovat yksilöllisiä tai yhteisöllisiä, kulttuuria. Kirjan artikkelit kyseenalaistavat elämysteollisuuden kaupallista yksipuolisuutta ja houkuttavat lukijan tarkastelemaan kulttuurista sisältötuotantoa moniulotteisesti, epäillen, jopa ironisen sarkastisesti.

Lähetä
Niteen tunnusTilaEräpäiväKuuluuSijaintiHylly
Ex1Saatavana KirjastoKirjasto 30.12 KUL