Tekijänoikeuden erikoiskirjasto

Authenticity at the Heart of Mi’kmaw Cultural Tourism
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Sinkevich, Anna, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Authenticity at the Heart of Mi’kmaw Cultural Tourism
Julkaistu
  • World Intellectual Property Organization, Geneva : 2023.
Ulkoasutiedot
  • 1 verkkoaineisto
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • WIPO Magazine, ISSN 1564-7854 ; December 2023
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
  • Shannon Monk, an Indigenous (Mi’kmaw / Anishininew) woman from Canada, has vast experience working with First Nations communities, mainly in the field of cultural education and governance. She is currently working on the implementation of the Cultural Tourism Strategy for the Mi’kmaq of Nova Scotia. Monk believes that cultural tourism is a natural opportunity for Indigenous peoples in Canada to reclaim their cultural heritage. The Mi’kmaq are in the process of reclaiming and redefining their cultural identity and are using IP to support this.
Asiasana
Maantieteellinen nimi asiasanana
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • WIPO Magazine, 1564-7854 ; December 2023
Elektronisen aineiston sijainti ja käyttö (URI)
  • https://www.wipo.int/wipo_magazine_digital/en/2023/article_0039.html Linkki verkkoaineistoon
*000      ab a        ar
*00123572
*008      s2024    xxu    e|    |||||0|eng |            
*040  $aFI-CUTE$bfin$erda
*041  $aeng
*1001 $aSinkevich, Anna,$ekirjoittaja.
*24510$aAuthenticity at the Heart of Mi’kmaw Cultural Tourism /$cAnna Sinkevich.
*264 1$aGeneva :$bWorld Intellectual Property Organization,$c2023.
*300  $a1 verkkoaineisto
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $atietokonekäyttöinen$bc$2rdamedia
*338  $averkkoaineisto$bcr$2rdacarrier
*4901 $aWIPO Magazine,$x1564-7854 ;$vDecember 2023
*520  $aShannon Monk, an Indigenous (Mi’kmaw / Anishininew) woman from Canada, has vast experience working with First Nations communities, mainly in the field of cultural education and governance. She is currently working on the implementation of the Cultural Tourism Strategy for the Mi’kmaq of Nova Scotia. Monk believes that cultural tourism is a natural opportunity for Indigenous peoples in Canada to reclaim their cultural heritage. The Mi’kmaq are in the process of reclaiming and redefining their cultural identity and are using IP to support this.
*650 7$aimmateriaalioikeus$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3068$2yso/fin
*650 7$aalkuperäiskansat$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5737$2yso/fin
*650 7$akulttuuriperintö$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8475$2yso/fin
*650 7$amatkailu$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3917$2yso/fin
*650 7$abrändit$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23851$2yso/fin
*650 7$alogot$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3737$2yso/fin
*651 7$aKanada$0http://www.yso.fi/onto/yso/p105377$2yso/fin
*830 0$aWIPO Magazine,$x1564-7854 ;$vDecember 2023
*85640$uhttps://www.wipo.int/wipo_magazine_digital/en/2023/article_0039.html$yLinkki verkkoaineistoon
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Vis
Lähetä