Hylly
Henkilönnimi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Musiikin digitaalinen jakelu : keskeiset teknologiat ja liiketoiminta mallit
Julkaistu Turun kauppakorkeakoulu, Kaarina : 2002.
SAB-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa Turun kauppakorkeakoulu. Yritystoiminnan tutkimus- ja koulutuskeskus. Sarja B, Tutkimusraportteja, ISSN 1456-4785 ; B1 Tutkimusraportteja
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms. Aluksi Keskeinen sanasto Musiikin aineettoman levittämisen arvoketju Musiikin tietoverkkojakelun perusliiketoiminta mallit Digitaalisen musiikinjakelun infrastruktuuri PC-ympäristö TV-ympäristö - "kodin viihdekeskukset" Matkaviestinympäristö Äänite- ja soitinympäristö Yritysesimerkit Digitaalisten musiikkipalvelujen ongelmakohtia Suuret levy-yhtiöt ja Internet-liiketoiminta Musiikkimarkkinoiden neljä tulevaisuudenskenaariota Nähtävissä olevan tulevaisuuden musiikkimarkkinoiden trendejä Musiikinlajien vaikutus käyttötapaan ja jakelumuotoon Loppuviitteet
Asiasana - Kontrolloimaton
Yhteisönnimi Yritystoiminnan tutkimus- ja koulutuskeskus.
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
ISBN
*00002544nam a22006494a 4500
*0012716
*00520201106111739.0
*008020207s2002\\\\xx\||||||||||\||||||fin|c
*020 $a951-738-846-2
*035 $a11674
*035 $a(PLib-conv)0000011674
*0410 $afin
*084 $a78.16$2ykl
*1001 $aTuomola, Arto.
*24510$aMusiikin digitaalinen jakelu :$bkeskeiset teknologiat ja liiketoiminta mallit /$cArto Tuomola.
*260 $aKaarina :$bTurun kauppakorkeakoulu,$c2002.
*300 $a122 s.
*4901 $aTurun kauppakorkeakoulu. Yritystoiminnan tutkimus- ja koulutuskeskus. Sarja B, Tutkimusraportteja,$x1456-4785 ;$vB1
*4901 $aTutkimusraportteja
*520 $aAluksi Keskeinen sanasto Musiikin aineettoman levittämisen arvoketju Musiikin tietoverkkojakelun perusliiketoiminta mallit Digitaalisen musiikinjakelun infrastruktuuri PC-ympäristö TV-ympäristö - "kodin viihdekeskukset" Matkaviestinympäristö Äänite- ja soitinympäristö Yritysesimerkit Digitaalisten musiikkipalvelujen ongelmakohtia Suuret levy-yhtiöt ja Internet-liiketoiminta Musiikkimarkkinoiden neljä tulevaisuudenskenaariota Nähtävissä olevan tulevaisuuden musiikkimarkkinoiden trendejä Musiikinlajien vaikutus käyttötapaan ja jakelumuotoon Loppuviitteet
*653 $aYLEISÖLLE VÄLITTÄMINEN
*653 $aRADIO
*653 $aTV
*653 $aLÄHETYS
*653 $aMARKKINOINTI
*653 $aINFRASTRUKTUURIT
*653 $aMATKAVIESTINPALVELUT
*653 $aCD-LEVYT
*653 $aDIGITAALITELEVISIO
*653 $aKAUPPA
*653 $aDIGITAALITEKNIIKKA
*653 $aMUSIIKKI
*653 $aJAKELU
*653 $aDIGITAALISET TALLENTEET
*653 $aLEVITYS
*653 $aVERKKOKAUPPA
*653 $aMUSIIKKITEOLLISUUS
*653 $aINTERNET
*653 $aTIETOVERKOT
*653 $aTIEDOSTOT
*653 $aDIGITOINTI
*653 $aÄÄNITEKNIIKKA
*653 $aDIGITAALINEN TALLENNUS
*653 $aLEVY-YHTIÖT
*653 $aMUSIIKKIALA
*653 $aMARKKINAT
*653 $aTEKNOLOGIA
*653 $aTIETOTEKNIIKKA
*653 $aLIIKETOIMINTA MALLIT
*653 $aLIIKETOIMINTA
*653 $aÄÄNITETEOLLISUUS
*653 $aÄÄNITTEET
*7102 $aYritystoiminnan tutkimus- ja koulutuskeskus.
*8102 $aTurun kauppakorkeakoulu. Yritystoiminnan tutkimus- ja koulutuskeskus. Sarja B, Tutkimusraportteja,$x1456-4785 ;$vB1
*830 0$aTutkimusraportteja.
*852 $i951275$h78.16$cTUOMOLA
*979 $a0000011674
*999 $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Kuvausta ei toistaiseksi saatavana