Tekijänoikeuden erikoiskirjasto

Mainostava Suomi II : alueellisten mainosmarkkinoiden muotoutumiseen vaikuttavat tekijät
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Grönlund, Mikko.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Mainostava Suomi II : alueellisten mainosmarkkinoiden muotoutumiseen vaikuttavat tekijät
Julkaistu
  • Liikenne- ja viestintäministeriö, Helsinki : 2003.
Ulkoasutiedot
  • pdf.
  • 41 s.
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • Liikenne- ja viestintäministeriön julkaisuja, ISSN 1795-4045 ; 5/2003
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
  • Raportti "Mainostava Suomi II - Alueellisten mainosmarkkinoiden muotoutumiseen vaikuttavat tekijä" on jatkoa raportille "Mainostava Suomi - Alueellisten mainosmarkkinoiden rakenne" (Liikenne- ja viestintäministeriön julkaisuja 26/2002). Jatkotutkimuksen tarkoituksena on ollut analysoida alueellisten mainosmarkkinoiden muotoutumiseen ja päätöksentekoon liittyviä tekijöitä.
Asiasana - Kontrolloimaton
Henkilönnimi
  • Toivonen, Timo E.
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • Liikenne- ja viestintäministeriön julkaisuja, 1795-4045 ; 5/2003
Elektronisen aineiston sijainti ja käyttö (URI)
  • http://urn.fi/URN:ISBN:951-723-818-5 Linkki verkkoaineistoon
ISBN
  • (951-723-818-5)
*00001051nam a22003254a 4500
*0013188
*00520201106111741.0
*007cr||||||||||||
*008030227s2003\\\\xx\|||||s||d||||||||fin|c
*019  $bga,la,na
*020  $a (951-723-818-5)
*035  $a12487
*035  $a(PLib-conv)0000012487
*0410 $afin
*1001 $aGrönlund, Mikko.
*24510$aMainostava Suomi II :$balueellisten mainosmarkkinoiden muotoutumiseen vaikuttavat tekijät /$cMikko Grönlund, Timo Einari Toivonen.
*260  $aHelsinki :$bLiikenne- ja viestintäministeriö,$c2003.
*300  $apdf.
*300  $a41 s.
*4901 $aLiikenne- ja viestintäministeriön julkaisuja,$x1795-4045 ;$v5/2003
*520  $aRaportti "Mainostava Suomi II - Alueellisten mainosmarkkinoiden muotoutumiseen vaikuttavat tekijä" on jatkoa raportille "Mainostava Suomi - Alueellisten mainosmarkkinoiden rakenne" (Liikenne- ja viestintäministeriön julkaisuja 26/2002). Jatkotutkimuksen tarkoituksena on ollut analysoida alueellisten mainosmarkkinoiden muotoutumiseen ja päätöksentekoon liittyviä tekijöitä.
*653  $aSUOMI
*653  $aMAINOKSET
*653  $aLEHDISTÖ
*653  $aPAIKALLISRADIOT
*653  $aTV
*7001 $aToivonen, Timo E.
*830 0$aLiikenne- ja viestintäministeriön julkaisuja,$x1795-4045 ;$v5/2003
*85640$uhttp://urn.fi/URN:ISBN:951-723-818-5$yLinkki verkkoaineistoon
*979  $a0000012487
*999  $aMikroMarc$b[Electronic material]$x26
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Kuvausta ei toistaiseksi saatavana

Lähetä