Tekijänoikeuden erikoiskirjasto

Markkinointijuridiikka
Muistilista on tyhjä
Vis
Hylly
  • KOIVUMÄKI 370-FI
Henkilönnimi
  • Koivumäki, Elina.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Markkinointijuridiikka
Julkaistu
  • Helsingin seudun kauppakamari, Helsinki : 2010.
Ulkoasutiedot
  • 229 s.
Huomautus sisällöstä, tiivistelmä tms.
  • A Yleistä markkinoinnista ja sen sääntelystä -- B Kuluttajamarkkinoinnin keskeiset pelisäännöt -- C Business to business-markkinoinin keskeiset pelisäännöt -- D Henkilötietojen käsittely markkinointitarkoitukseen -- E Muita markkinoinin muotoja -- F Brändien, tuotteiden ja palveluiden suojaus immateriaalioikeuksilla -- G Henkilön nimen tai kuvan käyttäminen markkinoinnissa -- H Kilpailijaan kohdistuvat moitittavat menettelyt -- I Markkinoinin valvonta- ja seuraamusjärjestelmät.
Asiasana - Kontrolloimaton
Henkilönnimi
  • Häkkänen, Petteri.
ISBN
  • 978-952-246-026-4
*00002018nam a22005534a 4500
*0017301
*00520201106111806.0
*008101111s2010\\\\xx\||||||||||\||||||fin|c
*020  $a978-952-246-026-4
*035  $a18995
*035  $a(PLib-conv)0000018995
*0410 $afin
*090  $aOMA:370-FI
*1001 $aKoivumäki, Elina.
*24510$aMarkkinointijuridiikka /$cElina Koivumäki, Petteri Häkkänen.
*260  $aHelsinki :$bHelsingin seudun kauppakamari,$c2010.
*300  $a229 s.
*520  $a A Yleistä markkinoinnista ja sen sääntelystä -- B Kuluttajamarkkinoinnin keskeiset pelisäännöt -- C Business to business-markkinoinin keskeiset pelisäännöt -- D Henkilötietojen käsittely markkinointitarkoitukseen -- E Muita markkinoinin muotoja -- F Brändien, tuotteiden ja palveluiden suojaus immateriaalioikeuksilla -- G Henkilön nimen tai kuvan käyttäminen markkinoinnissa -- H Kilpailijaan kohdistuvat moitittavat menettelyt -- I Markkinoinin valvonta- ja seuraamusjärjestelmät.
*653  $aMARKKINOINTI
*653  $aTIETOSUOJA
*653  $aKULUTTAJAOIKEUS
*653  $aLIIKETOIMINTA
*653  $aHYVÄ TAPA
*653  $aLAIT
*653  $aMARKKINOINTIVIESTINTÄ
*653  $aTEKIJÄNOIKEUS
*653  $aVILPILLINEN KILPAILU
*653  $aKULUTTAJA-ASIAMIEHET
*653  $aOIKEUSTAPAUKSET
*653  $aYRITYSMARKKINOINTI
*653  $aKULUTTAJAT
*653  $aHENKILÖTIEDOT
*653  $aHENKILÖREKISTERIT
*653  $aSUORAMARKKINOINTI
*653  $aVIRAALIMARKKINOINTI
*653  $aBRÄNDIT
*653  $aTAVARAMERKIT
*653  $aKULUTTAJANSUOJALAKI
*653  $aKULUTTAJANSUOJA
*653  $aLAINSÄÄDÄNTÖ
*653  $aSUORAMYYNTI
*653  $aIMMATERIAALIOIKEUS
*653  $aMARKKINAOIKEUS
*653  $aKAUPPATAVAT
*653  $aETÄMYYNTI
*653  $aMAINONTA
*7001 $aHäkkänen, Petteri.
*852  $i972136$h370-FI$cKOIVUMÄKI
*979  $a0000018995
*999  $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Markkinointijuridiikka auttaa selvittämään, mikä on hyvän tavan mukaista ja lain mukaista markkinointia, miten tekijänoikeudet ja tavaramerkit on huomioitava markkinointiviestinnässä ja mitä seuraamuksia markkinointilainsäädännön rikkomisesta on olemassa. Markkinointijuridiikasta löydät tietoa mm. seuraavista aiheista: Mobiili- ja sähköpostimarkkinointi Mitkä ovat b-to-c ja b-to-b -markkinoinnin säännöt? Mitkä ovat viraalimarkkinoinnin pelisäännöt? Tekijänoikeus Voiko valokuva olla tekijänoikeudella suojattu? Saako Internetissä olevaa aineistoa käyttää markkinointiin? B-to-C -markkinointi Miten suunnitella markkinointiarpajaiset ja kylkiäiset edistämään myyntiä? Millaisia päätöksiä korkein oikeus ja markkinaoikeus ovat langettaneet markkinointiin liittyen? Asiakastiedon kerääminen - mitä tietoja saa kerätä asiakkaista tai potentiaalisista asiakkaista? Kilpailijan toiminta - miten toimit, jos havaitset kilpailijan toimivan markkinoinnissaan sääntöjen vastaisesti? Kirjassa on kaikki tärkeimmät kuluttajamarkkinointia ja b-to-b-markkinointia koskevat ohjeet ja säädökset. Markkinointijuridiikka sisältää runsaasti aitoja tapausesimerkkejä, kuten oikeustapauksia, jotka valottavat lukijalle, missä raja on ylitetty ja lakia on rikottu ja toisaalta, missä tuomioistuin on katsonut toiminnan sallituksi. Markkinointijuridiikan tietoja on helppo soveltaa omaan käytännön työhön, ja kirjasta löytyy vaivatta vastaukset useimpiin markkinointiin liittyviin juridisiin kysymyksiin. Käyttäjä saa käytännönläheisiä ohjeita siitä, miten yrityksessä voidaan markkinoida tehokkaasti ja kiinnostavasti, ylittämättä sallitun ja kielletyn rajaa.

Lähetä
Niteen tunnusTilaEräpäiväKuuluuSijaintiHylly
19518Saatavana KirjastoVarasto 370-FI