Tervetuloa kirjastoon!

Matemaattiset oppimisvaikeudet
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Mononen, Riikka, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Matemaattiset oppimisvaikeudet
Julkaistu
  • PS-kustannus, Jyväskylä : 2017. Bookwell Digital Juva :
UDK-luokituskoodi
YKL-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 212 sivua, 15 numeroimatonta sivua : kuvitettu ; 22 cm
Asiasana
Henkilönnimi
  • Aunio, Pirjo, kirjoittaja.
  • Väisänen, Eija, kirjoittaja.
  • Korhonen, Johan, kirjoittaja.
  • Tapola, Anna, kirjoittaja.
Toinen ilmiasu
  • Verkkoaineisto: ISBN 9789524518017
ISBN
  • 978-952-451-777-5
  • suomi
*00004152cam a2200757 i 4500
*00110982
*00520210717132040.0
*008170404s2017    fi a|||| b||||000|0|fin| 
*020  $a978-952-451-777-5$c38,90$qsidottu
*035  $a(FI-MELINDA)010988312
*040  $aFI-O$bfin$erda$dFI-NL
*0410 $afin
*042  $afinb
*080  $a372.8
*080  $a371.3
*080  $a51
*0801 $a376$21974/fin/fennica
*0801 $a372$21974/fin/fennica
*0801 $a371$21974/fin/fennica
*0801 $a159.94/.95$21974/fin/fennica
*084  $a38.55$2ykl
*084  $a38.295$2ykl
*084  $a14.12$2ykl
*1001 $aMononen, Riikka,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000159077
*24510$aMatemaattiset oppimisvaikeudet /$cRiikka Mononen, Pirjo Aunio, Eija Väisänen, Johan Korhonen, Anna Tapola.
*260  $aJyväskylä$bPS-kustannus$c2017
*264 1$aJyväskylä :$bPS-kustannus,$c2017.
*264 3$aJuva :$bBookwell Digital
*300  $a212 sivua, 15 numeroimatonta sivua :$bkuvitettu ;$c22 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*504  $aLähteet: sivut 183-209.
*504  $aSisältää bibliografisia viitteitä.
*520  $aKahdenkymmenen oppilaan ryhmässä on keskimäärin neljä oppilasta, joiden on poikkeuksellisen työlästä oppia matematiikkaa. Miten tällaiset lapset ja nuoret voi tunnistaa? Millaisia oppimisen tukitoimia tarvitaan? Kirjassa tarkastellaan keskeisiä matemaattisia taitoja ja niiden kehitystä päiväkoti-ikäisistä alkaen. Lisäksi selvitetään, miten matemaattisia oppimisvaikeuksia voidaan tunnistaa, millaisilla menetelmillä matemaattisia taitoja voi luotettavasti arvioida ja miten arvioinnista saatavaa tietoa voi hyödyntää suunniteltaessa oppimisen tukitoimia. Varhainen tuki auttaa parhaimmillaan ehkäisemään kasautuvia vaikeuksia koulu-uralla, elämänhallinnan taidoissa ja lapsen tai nuoren hyvinvoinnissa yleisemmin.
*530  $aJulkaistu myös verkkoaineistona.
*650 7$amatematiikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3160
*650 7$aoppimisvaikeudet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5302
*650 7$aoppiminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
*650 7$amotivaatio$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4734
*650 7$atunteet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3485
*650 7$alapsen kehitys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2125
*650 7$aopetus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
*650 7$amatemaattiset taidot$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23002
*650 7$atukeminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9131
*650 7$aopetusmenetelmät$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p988
*650 7$aopiskelumotivaatio$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p19163
*650 7$aoppilasarviointi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7111
*650 7$amatematik$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3160
*650 7$ainlärningssvårigheter$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5302
*650 7$ainlärning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
*650 7$amotivation$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4734
*650 7$akänslor$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3485
*650 7$abarnets utveckling$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2125
*650 7$aundervisning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
*650 7$amatematiska färdigheter$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23002
*650 7$astödjande$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9131
*650 7$aundervisningsmetoder$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p988
*650 7$astudiemotivation$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p19163
*650 7$aelevbedömning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7111
*7001 $aAunio, Pirjo,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000124685
*7001 $aVäisänen, Eija,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000174159
*7001 $aKorhonen, Johan,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000167020
*7001 $aTapola, Anna,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000156315
*77608$iVerkkoaineisto:$z9789524518017
*901  $aMU20171003$5FENNI
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Kahdenkymmenen oppilaan ryhmässä on keskimäärin neljä oppilasta, joiden on poikkeuksellisen työlästä oppia matematiikkaa. Miten tällaiset lapset ja nuoret voi tunnistaa? Millaisia oppimisen tukitoimia tarvitaan? Kirjassa tarkastellaan keskeisiä matemaattisia taitoja ja niiden kehitystä päiväkoti-ikäisistä alkaen. Lisäksi selvitetään, miten matemaattisia oppimisvaikeuksia voidaan tunnistaa, millaisilla menetelmillä matemaattisia taitoja voi luotettavasti arvioida ja miten arvioinnista saatavaa tietoa voi hyödyntää suunniteltaessa oppimisen tukitoimia. Varhainen tuki auttaa parhaimmillaan ehkäisemään kasautuvia vaikeuksia koulu-uralla, elämänhallinnan taidoissa ja lapsen tai nuoren hyvinvoinnissa yleisemmin. Teos on tarkoitettu kasvatus- ja opetusalan ammattilaisille, näillä aloilla opiskeleville sekä vanhemmille.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
Ex1Saatavana HO-kirjastoV