Tervetuloa kirjastoon!

Interaction in educational domains
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Tirri, Kirsi.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Interaction in educational domains
Julkaistu
  • Sense Publishers, Rotterdam : cop. 2013.
Ulkoasutiedot
  • vi, 181 s. : kuvitettu
Asiasana
Henkilönnimi
  • Kuusisto, Elina, toimittaja.
  • Tirri, Kirsi, toimittaja.
Toinen ilmiasu
  • Verkkoaineisto: ISBN 978-94-6209-395-9
ISBN
  • 978-94-6209-393-5
  • 978-94-6209-394-2
  • englanti
*00003847cam a22004334i 4500
*00111084
*00520190704215103.0
*008131011s2013    ne |||||||||||||||||eng|c
*020  $a978-94-6209-393-5$c57,63$qnidottu
*020  $a978-94-6209-394-2$qsidottu
*035  $a(FI-MELINDA)006455503
*041  $aeng
*072 7$a57$2kkaa
*100  $aTirri, Kirsi.
*24500$aInteraction in educational domains /$cedited by Kirsi Tirri and Elina Kuusisto.
*260  $aRotterdam :$bSense Publishers,$ccop. 2013.
*300  $avi, 181 s. :$bkuvitettu
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*5050 $aIntroduction/ Kirsi Tirri, Elina Kuusisto -- International comparative research into educational interaction: constructing and concealing difference / David Clarke -- Part I Theoretical approaches to studying educational interaction -- Student transformation and the interaction between the epistemological and ontological tracks: the wider project of higher education? / Colin Beard, Kaisu Mälkki -- Semiotics as a philosophy for education: from concepts to signs / Andrew Stanbles -- From the ontology of interaction to the semiotics of education / Eetu Pikkarainen -- Ecamining the researcher's position through its interaction with methodological and ethical particularities of religion and gender / Teija Rantala, Arniika Kuusisto -- Part II Empirical studies of educational interaction -- Quantitative studies -- The influence of local culture on students' educational outcomes / Heidi Harju-Luukkainen, Jouni Vettenranta -- Regional and gender variation in the results of learning outcomes in crafts assessment / Antti Hilmola -- How are situational academic emotions related to teacher students' general learning profiles? / Elina Ketonen, Kirsti Lonka -- Qualitative studies -- Cultural aspects in understanding the visual arts: pedagogical perspectives in (multi)cultural interaction / Leena Knif, Seija Kairavuori -- What kind of learning is interactive and meaningful to gifted science students? A case from the Millenium youth camp / Kirsi Tirri, Elina Kuusisto, Maija Aksela -- Part III Programs promoting educational interaction -- Interdisciplinary integration in teacher education / Seija Karppinen...[et al.] -- Finnish-Russian cooperation in teacher education: the joint study module "teaching foreign languages to young learners" / Ritva Kantelinen, Victoria Pogosian -- Music for all for music: a study of the resonaari concert audience and equalized interaction / Ari Poutiainen, Sanna Kivijärvi, Markku Kaikkonen.
*530  $aJulkaistu myös verkkoaineistona.
*650 7$aoppiminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
*650 7$avuorovaikutus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
*650 7$akasvatustiede$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4537
*650 7$ainteraktiivisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10823
*650 7$akasvatusfilosofia$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2746
*650 7$aoppimisprosessi$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5103
*650 7$aopettajankoulutus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10746
*650 7$ainlärning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
*650 7$aväxelverkan$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
*650 7$apedagogik (vetenskaper)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4537
*650 7$ainteraktivitet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10823
*650 7$apedagogisk filosofi$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2746
*650 7$ainlärningsprocess$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p5103
*650 7$alärarutbildning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p10746
*7001 $aKuusisto, Elina,$etoimittaja.
*7001 $aTirri, Kirsi,$etoimittaja.
*77608$iVerkkoaineisto:$z978-94-6209-395-9
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Kuvausta ei toistaiseksi saatavana

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
Ex1Saatavana HO-kirjastoV
Ex2Saatavana HO-kirjastoV