Tervetuloa kirjastoon!

Biteistä bisnestä! : digitaalisen liiketoiminnan käsikirja
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Ruokonen, Mika.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Biteistä bisnestä! : digitaalisen liiketoiminnan käsikirja
Julkaistu
  • Docendo, Jyväskylä : 2016.
UDK-luokituskoodi
YKL-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 237 sivua.
  • kuvitettu.
  • 24 cm.
Asiasana
Asiasana - Kontrolloimaton
ISBN
  • 978-952-291-219-0
  • suomi
*00002182nam a22005414a 4500
*0018594
*00520200511215627.0
*008170609s2016\\\\xx\||||||||||\||||||fin|c
*020  $a978-952-291-219-0
*035  $a11610
*035  $a(conv)0000011610
*0410 $afin
*080  $aUDK:658.84
*080  $aUDK:658.8
*084  $aYKL:69.1$2ykl
*084  $aYKL:69.3$2ykl
*090  $aOMA:IV
*099  $d2$p28$k2017160$oIV$01$f0$71$y20170609$z20170609$b16427
*1001 $aRuokonen, Mika.
*24510$aBiteistä bisnestä! :$bdigitaalisen liiketoiminnan käsikirja /$cMika Ruokonen.
*260  $aJyväskylä :$bDocendo,$c2016.
*300  $a237 sivua.
*300  $bkuvitettu.
*300  $c24 cm.
*5050 $a. Digitaalinen murros -- 2. Digimurroksen tyypillinen eteneminen: aallosta toiseen -- 3. Nopeasti muuttuva digitaalisen liiketoiminnan kilpailukenttä -- 4. Digitaalisen liiketoiminnan ylläpitäminen vaatii jatkuvaa työtä -- 5. Digiyrityksen organisoituminen, roolit ja osaamiset -- 6. Digiosaajien johtaminen vaatii uudenlaista ajattelua -- 7. Lopuksi -- Kiitokset .
*520  $a[Tiivistelmä] Käsikirjan tavoitteena on tarjota lukijalleen rautaisannos digitaalisen liiketoiminnan johtamisen käytäntöjä ja ajatusmalleja, joiden avulla yritys voi proaktiivisesti johtaa toimintaansa kohti digitaalista edelläkävijyyttä, joka kestää kansainvälisen kilpailun tuoman paineen
*520  $aDigitaalisen liiketoiminnan käsikirja
*650 7$aliiketoiminta$2ysa
*650 7$adigitaalinen markkinointi$2ysa
*650 7$amarkkinointi$2ysa
*650 7$asähköinen asiointi$2ysa
*650 7$averkkokauppa$2ysa
*650 7$ayritykset$2ysa
*650 7$apalvelumuotoilu$2ysa
*650 7$adigitalisaatio$2ysa
*650 7$ajohtaminen$2ysa
*650 7$averkkoliiketoiminta$2ysa
*653  $aliiketoiminta
*653  $amarkkinointi
*653  $ayritykset
*653  $ajohtaminen
*653  $aaffärsverksamhet
*653  $amarknadsföring
*653  $aföretag
*653  $adigital marknadsföring
*653  $anäthandel
*653  $aelektronisk ärendehantering
*653  $aservice design
*852  $lRUOKONEN
*979  $a0000011610
*999  $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Käsikirjan tavoitteena on tarjota lukijalleen rautaisannos digitaalisen liiketoiminnan johtamisen käytäntöjä ja ajatusmalleja, joiden avulla yritys voi proaktiivisesti johtaa toimintaansa kohti digitaalista edelläkävijyyttä, joka kestää kansainvälisen kilpailun tuoman paineen. Digitaalista liiketoimintaa katsotaan tässä kirjassa erityisesti toimintana, jossa yrityksen pääasiallinen myytävä tuote tai tuotteilleen tarvitsema jakelukanava on – jo nyt tai lähitulevaisuudessa – digitaalisessa muodossa. Kirja kuvaa, miten digitaalinen murros tyypillisesti toimialalla etenee ja mitä yritykseltä vaatii digitaalisten palveluiden moderni kilpailukenttä. Lisäksi kirja kuvaa, mitä yrityksen tulee tehdä, jotta sen digitaalinen tuote tai palvelu on jatkuvasti kilpailukykyinen ja jotta sen organisaatio, esimiehet ja tiimit ovat jatkuvasti iskukykyisiä. Käsikirja sisältää havainnollistavia kuvia, taulukoita ja muistilistoja, joiden avulla tarjotut käytännöt ja ajatusmallit on helppo ja nopea omaksua lukijan omassa arjessa. Kirja on rakennettu siten, että sen suosituksia ja johtopäätöksiä voi hyödyntää yrityksen useassa eri funktiossa. Kokonaisuutena syntyy kattava kuva siitä, miten digitaalisia palveluita kehittävää yritystä voidaan johtaa menestyksekkäästi. Kauppatieteiden tohtori Mika Ruokonen toimii Sanoma Oy:n liiketoimintayksikön johtajana.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
16427Saatavana HO-kirjastoIV