Henkilönnimi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Language teaching research and language pedagogy
Julkaistu Wiley-Blackwell, Chichester : 2012.
UDK-luokituskoodi
Ulkoasutiedot
Asiasana
Asiasana - Kontrolloimaton
ISBN 978-1-4443-3610-8 978-1-4443-3611-5
*00002361nam a22006254a 4500
*0018723
*00520200511215628.0
*008171222s2012\\\\xx\||||||||||\||||||eng|c
*020 $a978-1-4443-3610-8
*020 $a978-1-4443-3611-5
*035 $a11751
*035 $a(conv)0000011751
*0410 $aeng
*080 $aUDK:372.88
*090 $aOMA:V
*099 $d2$p28$k2018157$oV$01$f0$71$y20171222$z20171222$b16675
*1001 $aEllis, Rod.
*24510$aLanguage teaching research and language pedagogy /$cRod Ellis.
*260 $aChichester :$bWiley-Blackwell,$c2012.
*300 $axi, 387 sivua.
*300 $c25 cm.
*504 $ancludes bibliographical references and index.
*520 $aList of Figures vi -- List of Tables vii -- Preface ix -- Acknowledgements xiii -- 1 Introduction: Developments in Language Teaching Research 1 -- 2 Methods for Researching the Second Language Classroom 21 -- 3 Comparative Method Studies 51 -- 4 Second Language Classroom Discourse 75 -- 5 Focus on the Teacher 115 -- 6 Focus on the Learner 151 -- 7 Investigating the Performance of Tasks 195 -- 8 Interaction and L2 Learning in the Classroom 237 -- 9 Form-Focused Instruction and Second Language Learning 271 -- 10 Instruction, Individual Differences and L2 Learning 307 -- 11 Conclusion: Research and Language Teaching 337 -- References 349 -- Index 385
*650 7$atoinen kieli$2ysa
*650 7$aopiskelu$2ysa
*650 7$akielitaito$2ysa
*650 7$akielet$2ysa
*650 7$aopetus$2ysa
*650 7$akielitiede$2ysa
*650 7$atutkimusmenetelmät$2ysa
*650 7$apedagogiikka$2ysa
*650 7$atutkimus$2ysa
*650 7$akielen omaksuminen$2ysa
*650 7$akielen oppiminen$2ysa
*653 $atoinen kieli
*653 $akielitaito
*653 $aopetus
*653 $akielitiede
*653 $atutkimusmenetelmät
*653 $apedagogiikka
*653 $atutkimus
*653 $akielen omaksuminen
*653 $aForskning
*653 $aspråk
*653 $aundervisning
*653 $astudier
*653 $aspråkkunskap
*653 $aspråktillägnande
*653 $aandraspråket
*653 $aspråkvetenskap
*653 $aForskningsmetoder
*653 $apedagogik
*653 $aLanguage and languages
*653 $aSecond language acquisition research
*653 $aLanguage teachers
*852 $lELLIS
*979 $a0000011751
*999 $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Kuvausta ei toistaiseksi saatavana