Tervetuloa kirjastoon!

Politiikka ja mediajulkisuus
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Herkman, Juha.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Politiikka ja mediajulkisuus
Julkaistu
  • Vastapaino, Tampere : 2011 (Jyväskylä : Bookwell)
UDK-luokituskoodi
YKL-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 223 sivua.
  • kuvitettu.
  • 21 cm.
Asiasana
ISBN
  • 978-951-768-325-8
  • suomi
*00001416nam a22004814a 4500
*0018947
*00520200511215631.0
*008181003s2011\\\\xx\||||||||||\||||||fin|c
*020  $a978-951-768-325-8
*035  $a11987
*035  $a(conv)0000011987
*0410 $afin
*080  $aUDK:32
*080  $aUDK:659
*080  $aUDK:654
*080  $aUDK:07
*084  $aYKL:32.01$2ykl
*084  $aYKL:07$2ykl
*090  $aOMA:IV
*099  $d2$p28$k2018465$oIV$01$f0$71$y20181003$z20181003$b17013
*099  $d2$p28$k2018466$oIV$01$f0$71$y20181003$z20181003$b17014
*1001 $aHerkman, Juha.
*24510$aPolitiikka ja mediajulkisuus /$cJuha Herkman.
*260  $aTampere :$bVastapaino,$c2011$e(Jyväskylä :$fBookwell)
*300  $a223 sivua.
*300  $bkuvitettu.
*300  $c21 cm.
*500  $aValt.tdk; PVK-V201 Poliittiinen viestintä.
*650 7$apolitiikka$2ysa
*650 7$amedioituminen$2ysa
*650 7$amedia$2ysa
*650 7$avallankäyttö$2ysa
*650 7$apoliittinen viestintä$2ysa
*650 7$apoliittinen toiminta$2ysa
*650 7$amediakulttuuri$2ysa
*650 7$ajulkisuus$2ysa
*650 7$avalta$2ysa
*650 7$apoliittinen kulttuuri$2ysa
*650 7$ayksilöllistyminen$2ysa
*650 7$ademokratia$2ysa
*650 7$aOSALLISTUMINEN$2ysa
*650 7$akansalaistoiminta$2ysa
*650 7$apoliittinen osallistuminen$2ysa
*852  $lHERKMAN
*979  $a0000011987
*999  $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Miksi suomalaiset kokevat, että median valta on kasvanut? Mitä mediajulkisuus tekee politiikalle? Onko sosiaalisesta mediasta politiikan muutosvoimaksi? Politiikka ja mediajulkisuus tarkastelee keskeisiä politiikan mediajulkisuutta ravistelleita muutoksia intimisoitumisesta viestinnän professionalisoitumiseen ja median kaupallistumisesta sosiaalisen median nousuun. Samalla pohditaan, miksi puoluepolitiikka kiinnostaa yhä harvempia ja miksi edustuksellinen demokratia tuntuu monissa länsimaissa olevan kriisissä. Kirjassa hahmotellaan myös keinoja, joilla tästä kriisistä voisi selvitä. Politiikka ja mediajulkisuus on ensimmäinen suomenkielinen akateeminen oppikirja, joka keskittyy politiikan ja median epäpyhään liittoon. Se liikkuu politiikan ja viestinnän tutkimuksen välissä ja pyrkii antamaan kokonaiskuvan tästä ajankohtaisesta ja moniulotteisesta ilmiöstä. Dosentti, YTT Juha Herkman työskentelee mediatutkijana Tampereen yliopistossa. Hän on aiemmin kirjoittanut muun muassa teokset Audiovisuaalinen mediakulttuuri (2001) ja Kriittinen mediakasvatus (2007).

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
17013Saatavana HO-kirjastoIV
17014Saatavana HO-kirjastoIV