Tervetuloa kirjastoon!

Mediapoliitikko
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Isotalus, Pekka.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Mediapoliitikko
Julkaistu
  • Gaudeamus, [Helsinki] : 2017.
UDK-luokituskoodi
YKL-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 247 sivua.
  • kuvitettu.
  • 21 cm.
Asiasana
ISBN
  • 978-952-495-417-4
  • suomi
*00002200nam a22004094a 4500
*0018952
*00520200511215631.0
*008181003s2017\\\\xx\||||||||||\||||||fin|c
*020  $a978-952-495-417-4
*035  $a11992
*035  $a(conv)0000011992
*0410 $afin
*080  $aUDK:316
*080  $aUDK:32
*080  $aUDK:659
*084  $aYKL:07$2ykl
*084  $aYKL:32$2ykl
*090  $aOMA:IV
*099  $d2$p28$k2018521$oIV$01$f0$71$y20181003$z20181003$b17019
*1001 $aIsotalus, Pekka.
*24510$aMediapoliitikko /$cPekka Isotalus.
*260  $a[Helsinki] :$bGaudeamus,$c2017.
*300  $a247 sivua.
*300  $bkuvitettu.
*300  $c21 cm.
*500  $aValt.tdk; PVK-V201 Poliittiinen viestintä.
*520  $a[Tiivistelmä] Median ja politiikan välillä vallitsee jatkuva kauhun tasapaino. Viestinnän jipot ja koukerot taitavalle poliitikolle media on hyvä renki, mutta kokeneenkin kehäketun ura voi tuhoutua, jos menettää otteensa julkisuuden pyörityksessä. Millaisia ominaisuuksia ja taitoja menestyvältä mediapoliitikolta vaaditaan? Mediapoliitikko kertaa mediapelin säännöt pohtimalla tuttujen suomalaispoliitikkojen viestintää ja selvittää samalla politiikan viihteellistymistä ja henkilöitymistä. Vaikutusvaltaa hakeville se kertoo vinkkejä eri viestintäkanavien haltuunotosta ja sanattoman viestinnän nyansseista. Miksi televisioesiintymisissä ei aina kannata noudattaa oppikirjojen ohjeita? Millaisia viestinnän trendejä maailmalta on Suomeen rantautumassa? Teos myös auttaa äänestäjää tunnistamaan aidot viestit epäaidoista. Vaalien alla repäisevät otsikot ja iskevät mainoslauseet voivat viedä mennessään ja toisaalta tärkeät asiat jäädä huomiotta pelkän heikon esiintymisen vuoksi. Mediapolitiikassa kuulijan vastuu on suuri
*650 7$ahenkilöityminen$2ysa
*650 7$ajoukkoviestimet$2ysa
*650 7$amedioituminen$2ysa
*650 7$aosaaminen$2ysa
*650 7$apoliitikot$2ysa
*650 7$apoliittinen journalismi$2ysa
*650 7$apoliittinen viestintä$2ysa
*650 7$apolitiikka$2ysa
*650 7$aviestintä$2ysa
*650 7$ayksityistyminen (sosiologia)$2ysa
*852  $lISOTALUS
*979  $a0000011992
*999  $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Median ja politiikan välillä vallitsee jatkuva kauhun tasapaino. Viestinnän jipot ja koukerot taitavalle poliitikolle media on hyvä renki, mutta kokeneenkin kehäketun ura voi tuhoutua, jos menettää otteensa julkisuuden pyörityksessä. Millaisia ominaisuuksia ja taitoja menestyvältä mediapoliitikolta vaaditaan? Mediapoliitikko kertaa mediapelin säännöt pohtimalla tuttujen suomalaispoliitikkojen viestintää ja selvittää samalla politiikan viihteellistymistä ja henkilöitymistä. Vaikutusvaltaa hakeville se kertoo vinkkejä eri viestintäkanavien haltuunotosta ja sanattoman viestinnän nyansseista. Miksi televisioesiintymisissä ei aina kannata noudattaa oppikirjojen ohjeita? Millaisia viestinnän trendejä maailmalta on Suomeen rantautumassa? Teos myös auttaa äänestäjää tunnistamaan aidot viestit epäaidoista. Vaalien alla repäisevät otsikot ja iskevät mainoslauseet voivat viedä mennessään ja toisaalta tärkeät asiat jäädä huomiotta pelkän heikon esiintymisen vuoksi. Mediapolitiikassa kuulijan vastuu on suuri.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
17019Saatavana HO-kirjastoIV
Ex2Lainassa12.06.2024HO-kirjastoIV
Ex3Saatavana HO-kirjastoIV