Henkilönnimi
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö Between school and work : new perspectives on transfer and boundary-crossing
Julkaistu Pergamon : Emerald, Oxford : 2003.
UDK-luokituskoodi
YKL-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot x, 333 s. kuvitettu. 25 cm.
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa Advances in learning and instruction series
Asiasana - Kontrolloimaton
Henkilönnimi
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke Advances in learning and instruction series.
ISBN 978-0-08-044296-9 (0-08-044296-X)
*00004091nam a22008294a 4500
*0019322
*00520200511215636.0
*008191115s2003\\\\xx\||||||||||\||||||eng|c
*020 $a978-0-08-044296-9
*020 $a (0-08-044296-X)
*035 $a12384
*035 $a(conv)0000012384
*0410 $aeng
*080 $aUDK:331
*080 $aUDK:159.953
*080 $aUDK:331.101
*080 $aUDK:37.015.3
*080 $aUDK:377
*084 $aYKL:38.542$2ykl
*090 $aOMA:V
*099 $d2$p28$k2019211$oV$01$f0$71$y20191115$z20191115$b17550
*1001 $aTuomi-Gröhn, Terttu.
*24510$aBetween school and work :$bnew perspectives on transfer and boundary-crossing /$cedited by Terttu Tuomi-Gröhn, Yrjö Engeström.
*260 $aOxford :$bPergamon :$bEmerald,$c2003.
*300 $ax, 333 s.
*300 $bkuvitettu.
*300 $c25 cm.
*4901 $aAdvances in learning and instruction series
*504 $ancludes bibliographical references and index.
*520 $aFrom transfer to boundary-crossing between school and work as a tool for developing vocational education : an introduction / Terttu Tuomi-Gröhn, Yrjö Engeström and Michael Young -- Conceptualizing transfer : from standard notions to developmental perspectives / Terttu Tuomi-Gröhn and Yrjö Engeström -- Consequential transitions : a developmental view of knowledge propagation tohrough social organizations / King Beach -- Transfer and transition in vocational education : some theoretical considerations / David Guile and Michael Young -- Exploration of an industrial enterprise as a method of boundary-crossing in vocational education / Bärbel Fürstenau -- Developing competence during practice periods : the learner`s perspective / Johan van der Sanden and Christa Teurlings -- Curriculum-embedded mastery learning as a tool for fostering transfer / Frank Achtenhagen -- Boundary-crossing in the context of intercultural learning / Susanne Weber -- "Speaking from experience" boundary-crossing within a pre-vocational education programme in Ireland / Gary Granville and Mary Reilly -- Developmental transfer as a goal of internship in practical nursing / Terttu Tuomi-Gröhn -- Promoting developmental transfer in vocational teacher education / Pirjo Lambert -- Learning in working life - from theory to practice / Petra Angervall and Per-Olof Thång -- A model for analyzing knowledge content and processes of learning a trade within alternance vocational training / Annalisa Sannino, Alain Trognon and Lara Dessagne -- Workplace learning across activity systems : a case study of sales engineers / Sten R. Ludvigsen, Anton Havnes and Leif Chr. Lahn -- Epilogue : from transfer to boundary-crossing / Roger Säljö
*653 $aAdult learning
*653 $aSchool-to-work transition
*653 $aTransfer of training
*653 $aSkolan
*653 $aopetussuunnitelmat
*653 $aaikuisopetus
*653 $aammatillinen koulutus
*653 $akoulut
*653 $asiirtymävaihe
*653 $atyöelämä
*653 $atyöharjoittelu
*653 $atyössäoppiminen
*653 $akäytännön opetus
*653 $aoppiminen
*653 $aammatillinen opettajankoulutus
*653 $ateoriat
*653 $akansainvälinen vertailu
*653 $aammattitaito
*653 $aopetus
*653 $aopettajankoulutus
*653 $aammattikasvatus
*653 $aläroplaner
*653 $avuxenundervisning
*653 $ayrkesutbildning
*653 $askolor (läroanstalter)
*653 $aövergångsskede
*653 $aarbetsliv
*653 $aarbetspraktik
*653 $ainlärning i arbete
*653 $apraktisk undervisning
*653 $aInlärning
*653 $ayrkeslärarutbildning
*653 $ateorier
*653 $ainternationell jämförelse
*653 $ayrkesskicklighet
*653 $aundervisning
*653 $alärarutbildning
*653 $ayrkespedagogik
*653 $aEurooppa
*653 $aEuropa
*7001 $aEngeström, Yrjö.
*830 0$aAdvances in learning and instruction series.
*852 $lTUOMI-GRÖHN
*979 $a0000012384
*999 $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä
kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.
Kuvausta ei toistaiseksi saatavana