Tervetuloa kirjastoon!

Kuusi askelta tunnetaitajaksi : emotionaalisen osaamisen kehittämismalli opettajalle
Muistilista on tyhjä
Vis
Henkilönnimi
  • Virtanen, Mirjam, kirjoittaja.
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Kuusi askelta tunnetaitajaksi : emotionaalisen osaamisen kehittämismalli opettajalle
Muut nimekkeet
  • Emotionaalisen osaamisen kehittämismalli opettajalle
Julkaistu
  • PS-kustannus, Jyväskylä : 2015 (Juva : Bookwell)
UDK-luokituskoodi
YKL-luokituskoodi
Muu luokituskoodi
Ulkoasutiedot
  • 220 sivua : kuvitettu ; 21 cm
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • Opetus 2000
Asiasana
Asiasana - Kontrolloimaton
Toinen ilmiasu
  • Verkkoaineisto: ISBN 9789524518079
Sarjalisäkirjaus - yhtenäistetty nimeke
  • Opetus 2000.
ISBN
  • 978-952-451-664-8
  • suomi
*00004414cam a2200889 i 4500
*0019607
*00520201208130425.0
*008150423s2015    fi ||||       |0| 0|fin| 
*020  $a978-952-451-664-8$c29,33$qnidottu
*024  $a9789524516648
*035  $a(FI-MELINDA)007047971
*040  $aFI-NL$bfin
*041  $afin
*042  $afinb
*080  $a371.12
*080  $a373
*080  $a159.92
*080  $a37
*084  $a38.5$2ykl
*084  $a37did$2uef
*084  $a38.52$2ykl
*084  $a14.13$2ykl
*084  $a38$2ykl
*100  $aVirtanen, Mirjam,$ekirjoittaja.
*24510$aKuusi askelta tunnetaitajaksi :$bemotionaalisen osaamisen kehittämismalli opettajalle /$cMirjam Virtanen.
*24630$aEmotionaalisen osaamisen kehittämismalli opettajalle
*260  $aJyväskylä :$bPS-kustannus,$c2015$e(Juva :$fBookwell)
*300  $a220 sivua :$bkuvitettu ;$c21 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*490  $aOpetus 2000
*500  $akasv.tdk
*500  $aEDUK801 Pedagoginen vuorovaikutus
*504  $aSisältää bibliografisia lähdeviitteitä.
*505 0$aOsa 1: Emotionaalisen osaamisen lähtökohdat -- Osa 2: Emotionaalinen osaaminen opettajan työssä -- Osa 3: Emotionaalisen osaamisen kehittäminen -- Osa 4: Rehtorin merkitys emotionaalista osaamista kehittävän opettajan tukena.
*520  $aKirjassa esitellään kuusivaiheinen tunneälytaitojen kehittämismalli. Mallissa lähdetään liikkeelle testillä, jonka avulla voi kartoittaa omat tunneälytaitonsa. Tunneälytaidot ovat opettajan työssä tarvittavia ammattitaitoja, jotka otat tämän kirjan avulla haltuun!
*530  $aJulkaistu myös verkkoaineistona.
*583  $aBTJ$5FENNI
*583  $aAUKT/HENK$5FENNI
*650 7$aopettajat$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
*650 7$arehtorit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7511
*650 7$atunnetaidot$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23975
*650 7$atunneäly$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6731
*650 7$asosiaaliset taidot$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6444
*650 7$aryhmädynamiikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14765
*650 7$atunteet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3485
*650 7$aopettaja-oppilassuhde$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
*650 7$aopetus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
*650 7$aopetustyö$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p28618
*650 7$aosaaminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8343
*650 7$akehittäminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4230
*650 7$aharjoitukset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13335
*650 7$aemotionaalisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11269
*650 7$aammattitaito$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9365
*650 7$atukeminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9131
*650 7$avaikutukset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p795
*650 7$alärare$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
*650 7$arektorer$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7511
*650 7$aemotionella färdigheter$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23975
*650 7$aemotionell intelligens$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6731
*650 7$asocial kompetens$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6444
*650 7$agruppdynamik$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p14765
*650 7$akänslor$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p3485
*650 7$aförhållandet lärare-elev$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
*650 7$aundervisning$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
*650 7$aundervisningsarbete$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p28618
*650 7$akunnande$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p8343
*650 7$autveckling (verksamhet)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4230
*650 7$aövningar$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p13335
*650 7$aemotionalitet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p11269
*650 7$ayrkesskicklighet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9365
*650 7$astödjande$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9131
*650 7$aeffekter$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p795
*653 6$aharjoitukset
*77608$iVerkkoaineisto:$z9789524518079
*830 0$aOpetus 2000.
*901  $aMU20150929$5FENNI
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Opettajaa kutsutaan syystäkin tunnetyöläiseksi! Tehdessään vaativaa ihmissuhdetyötä opettaja tarvitsee taitoa käsitellä omia ja oppilaiden tunteita. Emotionaalinen osaaminen on keskeinen tekijä myös työssä onnistumiselle ja jaksamiselle. Mutta miten opettaja voi parhaiten hyödyntää emotionaalisia taitoja työssään? Kirjassa esitellään kuusivaiheinen tunneälytaitojen kehittämismalli. Mallissa lähdetään liikkeelle testillä, jonka avulla voi kartoittaa omat tunneälytaitonsa. Tunneälytaidot ovat opettajan työssä tarvittavia ammattitaitoja, jotka otat tämän kirjan avulla haltuun! KT Mirjam Virtanen toimii Turun normaalikoulun perusopetuksen vararehtorina. Tämä teos pohjautuu hänen opettajan emotionaalista osaamista käsitelleeseen väitöskirjaansa, aiempaan työskentelyyn luokanopettajana ja erityisoppilaiden parissa sekä aiheen koulutuskokemukseen.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
Ex1Saatavana HO-kirjastoV
Ex2Saatavana HO-kirjastoV