Tervetuloa kirjastoon!

Liikunta varhaiskasvatuksessa
Muistilista on tyhjä
Vis
*00005296cam a2200817 i 4500
*0019771
*00520210929163156.0
*008171108s2018    fi ||||       |0| 0|fin  
*020  $a978-952-451-830-7$c32,50$qnidottu
*0243 $a9789524518307
*035  $a(FI-MELINDA)011553143
*040  $aFI-NL$bfin$erda
*0410 $afin
*042  $afinb
*0801 $a37$21974/fin/fennica
*080  $a372.3
*084  $a38.51$2ykl
*084  $a79.84$2ykl
*084  $a37.41$2ykl
*084  $a79.1$2ykl
*1001 $aSääkslahti, Arja,$ekirjoittaja.$0(FI-ASTERI-N)000121511
*24510$aLiikunta varhaiskasvatuksessa /$cArja Sääkslahti.
*250  $a2., uudistettu painos.
*260  $aJyväskylä$bPS- kustannus,$c2018
*264 1$aJyväskylä :$bPS-kustannus,$c2018.
*264 3$aViro :$bAS Pajo
*300  $a271 sivua :$bkuvitettu ;$c21 cm
*336  $ateksti$btxt$2rdacontent
*337  $akäytettävissä ilman laitetta$bn$2rdamedia
*338  $anide$bnc$2rdacarrier
*500  $akasv.tdk
*500  $aEDUK7212 Liikunnan pedagogiikka
*5050 $aEsipuhe -- Johdanto -- Liikkuminen ja lapsen kokonaisvaltainen kasvu ja kehitys -- Fyysinen kasvu ja kehitys -- Motorinen kehitys -- Kognitiivinen kehitys -- Psyykkinen kehitys -- Sosioemotionaalinen kehitys -- Fyysinen aktiivisuus -- Fyysisen aktiivisuuden vaikutukset -- Fyysinen aktiivisuus ikävaiheittain -- Fyysisen aktiivisuuden määrän suositukset -- Fyysistä aktiivisuutta lisäävät tekijät -- Liikunta ja liikunnan harrastaminen -- Liikunnan vaikutukset -- Tyypilliset liikuntamuodot ikävaiheittain -- Varhaiskasvatuksen liikuntaan liittyvät suositukset -- Liikuntakasvatus -- Liikuntakasvatuksen tavoitteet -- Liikunnan didaktiikka -- Päiväkoti fyysisen aktiivisuuden mahdollistajana -- Päiväohjelma ja päivittäiset rutiinit -- Yhteiskunnalliset tekijät, yhteistyö ja henkilökunnan rooli -- Lähteet.
*520  $aMiten ohjata lasta liikkumaan juuri hänen kehityksensä kannalta oikein? Kuinka varmistaa, että lapset saavat riittävästi liikkumisen mahdollisuuksia? Tämä kirja auttaa varhaiskasvattajia ja vanhempia valitsemaan lapsen kehitystasolle soveltuvia liikunnallisia tehtäviä ja leikkejä. Siinä kerrotaan, miten voit osaltasi huolehtia lasten riittävästä liikunnasta, joka tukee niin fyysistä, motorista, kognitiivista, psyykkistä kuin sosioemotionaalistakin kehitystä eri ikävaiheissa. Uudistetun painoksen sisältö on päivitetty vastaamaan voimassa olevaa varhaiskasvatuslakia, varhaiskasvatussuunnitelman perusteita ja uusia liikuntasuosituksia.
*650 7$avarhaiskasvatus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1650
*650 7$aliikuntakasvatus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15764
*650 7$aliikunta$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p916
*650 7$alapset (ikäryhmät)$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
*650 7$ataaperoikäiset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p27455
*650 7$aleikki-ikäiset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6915
*650 7$aesikouluikäiset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6911
*650 7$alapsen kehitys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2125
*650 7$afyysinen kehitys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2122
*650 7$amotorinen kehitys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p16770
*650 7$akognitiivinen kehitys$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15532
*650 7$afyysinen aktiivisuus$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23102
*650 7$atukeminen$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9131
*650 7$atavoitteet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2747
*650 7$adidaktiikka$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4930
*650 7$akasvatustavoitteet$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2745
*650 7$apäiväkodit$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p282
*650 7$asuositukset$2yso/fin$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7637
*650 7$abarnets utveckling$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2125
*650 7$asmåbarnspedagogik$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p1650
*650 7$afysisk fostran$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15764
*650 7$amotion$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p916
*650 7$abarn (åldersgrupper)$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
*650 7$abarn i småbarnsåldern$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p27455
*650 7$abarn i lekåldern$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6915
*650 7$abarn i förskoleåldern$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p6911
*650 7$afysisk utveckling$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2122
*650 7$amotorisk utveckling$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p16770
*650 7$akognitiv utveckling$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p15532
*650 7$afysisk aktivitet$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p23102
*650 7$astödjande$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p9131
*650 7$amålsättningar$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2747
*650 7$adidaktik$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p4930
*650 7$amål för fostran$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p2745
*650 7$adaghem$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p282
*650 7$arekommendationer$2yso/swe$0http://www.yso.fi/onto/yso/p7637
*77608$iVerkkoaineisto:$z9789524518529
*901  $aMU20180301$5FENNI
*902  $ab$5FENNI
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Miten ohjata lasta liikkumaan juuri hänen kehityksensä kannalta oikein? Kuinka varmistaa, että lapset saavat riittävästi liikkumisen mahdollisuuksia? Tämä kirja auttaa varhaiskasvattajia ja vanhempia valitsemaan lapsen kehitystasolle soveltuvia liikunnallisia tehtäviä ja leikkejä. Siinä kerrotaan, miten voit osaltasi huolehtia lasten riittävästä liikunnasta, joka tukee niin fyysistä, motorista, kognitiivista, psyykkistä kuin sosioemotionaalistakin kehitystä eri ikävaiheissa. Uudistetun painoksen sisältö on päivitetty vastaamaan voimassa olevaa varhaiskasvatuslakia, varhaiskasvatussuunnitelman perusteita ja uusia liikuntasuosituksia. Arja Sääkslahti on liikuntatieteiden tohtori ja lasten liikuntakasvatuksen dosentti. Hänen työuransa tutkijana ja liikunnanopettajana eri kouluasteilla on muokannut hänen käsityksiään kohti lasten kokonaisvaltaista huomioimista.

Lähetä
TilaEräpäiväKuuluuHylly
Ex1Saatavana HO-kirjastoV
Ex2Saatavana HO-kirjastoV