Postimuseon kirjasto

PALVELUT JA ASIAKASSUHTEET markkinoinnin polttopisteessä
Muistilista on tyhjä
Vis
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • PALVELUT JA ASIAKASSUHTEET markkinoinnin polttopisteessä
Julkaistu
  • Kauppakaari Oyj, 2001.
ISBN
  • 952-14-0422-1
*00000464nam a22001454a 4500
*00116925
*00520200430145851.0
*008040526s2001\\\\xx\||||||||||\||||||fin|c
*020  $a952-14-0422-1
*035  $a20716
*035  $a(conv-lib)0000020716
*0410 $afin
*24500$aPALVELUT JA ASIAKASSUHTEET markkinoinnin polttopisteessä /$cChristian Grönroos, Raija Järvinen.
*260  $bKauppakaari Oyj,$c2001.
*979  $a0000020716
*999  $aMikroMarc$b[Book]$x0
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Yrityskirjat Talentum Mitä on laadukas liiketoiminta? Miksi suhteiden johtaminen on noussut liiketoimintajohtamisen yhdeksi avainkysymykseksi? Miten resurssien minimoinnista siirrytään asiakasajatteluun? Huippuasiantuntijat kertovat monipuolisesti palveluiden ja suhdemarkkinoinnin nykytilasta, sen ilmiöistä, keinoista ja haasteista. Aiheina ovat mm. palveluyritysten tuottavuus, ikääntyneet kuluttajat, verkostojohtaminen, johtajuuden jakaminen asiantuntijaorganisaatiossa ja tietointensiivisten alojen kansainvälistyminen. Kirja koostuu 22 artikkelista. Tekijät ovat suomalaisten yliopistojen ja korkeakoulujen valiojoukkoa palvelu- ja suhdejohtamisen alueilta. Mukana on myös alan arvostettujen tutkijoiden artikkeleita Ruotsista ja Norjasta. Kirja on kunnianosoitus professori Uolevi Lehtisen markkinoinnin parissa tekemälle pitkälle elämäntyölle.

Lähetä
Niteen tunnusTilaEräpäiväKuuluuHylly
21710Saatavana Tietopalvelu