Postimuseon kirjasto

Markkinointiviestinnän kanavapreferenssit kuluttajilla = Consumer preferences for marketing communication channels
Muistilista on tyhjä
Vis
Nimeke- ja vastuullisuusmerkintö
  • Markkinointiviestinnän kanavapreferenssit kuluttajilla = Consumer preferences for marketing communication channels
Henkilönnimi
  • Elkelä, Kari.
Sarjamerkintö ei-lisäkirjausmuodossa
  • Aalto University publication series. DOCTORAL DISSERTATIONS, ISSN 1799-4934 ; 94/2012
Asiasana
ISBN
  • 978-952-60-4711-9
*00001095nam a22002774a 4500
*00125554
*00520200430145922.0
*008150305s0000\\\\xx\||||||m\\\\||||||fin|c
*020  $a978-952-60-4711-9
*0240 $x978-952-60-4710-2 (PDF)
*035  $a30912
*035  $a(conv-lib)0000030912
*0410 $afin
*090  $aOMA:656.8
*1001 $aElkelä, Kari.
*24510$aMarkkinointiviestinnän kanavapreferenssit kuluttajilla = Consumer preferences for marketing communication channels /$cKari Elkelä.
*4901 $aAalto University publication series. DOCTORAL DISSERTATIONS,$x1799-4934 ;$v94/2012
*509  $aVäitöskirja :$cAalto University, School of Economics, Department of Marketing, Markkinoinnin laitos.
*650 7$amarkkinointiviestintä$2ysa
*650 7$aviestintävälineet$2ysa
*650 7$aradio$2ysa
*650 7$atelevisio$2ysa
*650 7$aInternet$2ysa
*650 7$asosiaalinen media$2ysa
*8102 $aAalto University publication series. DOCTORAL DISSERTATIONS,$x1799-4934 ;$v94/2012
*852  $lELKELÄ
*979  $a0000030912
*999  $aMikroMarc$b[Thesis]$x9
^
Tästä teoksesta ei ole arvioita.
Näpäytä kun haluat kirjoittaa ensimmäisen arvion.

Kuvausta ei toistaiseksi saatavana

Lähetä
Niteen tunnusTilaEräpäiväKuuluuHylly
34663Saatavana Postimuseo, osasto656.8